Oferty na inne wolne stanowiska pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze nr 39531 z dnia 13 grudnia 2018 r.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów \ kandydatek na stanowisko:

inspektor

do spraw: dokumentacji wykroczeń w ruchu drogowym

Wydział Ruchu Drogowego


 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Płońsk
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Powiatowa Policji w Płońsku, ul. 1 - go Maja 3, 09 - 100 Płońsk


WARUNKI PRACY

Warunki pracy: 
- praca biurowa, 
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: 
- oświetlenie naturalne i sztuczne, 
- praca przy monitorze ekranowym, 
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: 
- obciążenie nerwowo - psychiczne na przykład stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji kart Prd 5/1, kart informacyjnych kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego w celu ewidencji kierowców naruszających przepisy,
  •  Ewidencjonowanie kart Prd 5/1 i kart informacyjnych sporządzanych na kierujących za popełnione wykroczenia w ruchu drogowym w celu tworzenia bazy w formie książkowej,
  • Obsługa interesantów w celu poinformowania ich o ilości zgromadzonych przez nich punktów karnych
  • Wprowadzanie i rozliczanie rzeczywistego czasu pracy policjantów i pracowników WRD do systemu SWOP w celu kompletności danych w systemie SWOP,
  • Rozliczanie czasu pracy na podstawie rzeczywistego grafiku w systemie SWD. Wprowadzanie i modyfikacja grafiku oraz dziennej dyslokacji policjantów Wydziału Ruchu Drogowego do systemu SWD w celu kompletności danych w systemie SWD,

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego i komputera, umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacja przepisów, komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Przeszkolenie z obsługi policyjnych systemów informatycznych.
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych (poświadczenie bezpieczeństwa).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KPP w Płońsku).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182, 1228 ze zm.).
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24 grudnia 2018 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Płońsku 
    Zespół Prezydialny (sekretariat jednostki) 
    ul. 1 - go Maja 3, 09 - 100 Płońsk

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Płońsku, adres 09 - 100 Płońsk, ul. 1 - go Maja 3
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Zespół Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Płońsku, 09 - 100 Płońsk, ul. 1 - go Maja 3, tel. miejski (023) 662 15 54, fax (023) 662 15 38, iod.kppplonsk@ra.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Płońsku
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


 

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. 
- Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Płońsku. 
- W ww. Biuletynie znajdują się również wzory wymaganych oświadczeń. 
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. 
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. 
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (023) 662 15-12 

 

Pliki do pobrania

  • Data publikacji 13.12.2018 07:00
    (doc 34.5 KB)
  • Data publikacji 13.12.2018 07:00
    (doc 34.5 KB)

Metryczka

Data publikacji : 13.12.2018
Data modyfikacji : 04.02.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Płońsku
Osoba udostępniająca informację:
Uzupełnij dane redaktora
Osoba modyfikująca informację:
Kinga Drężek-Zmysłowska
do góry